Η αραχνοφωλιά

IMGP5170

10/04/2003

Ο ήχος που σπάει τα τύμπανα των αυτιών μου είναι η Ζεστασιά. Μέσα στην σπηλιά παρέα με τις χελώνες, προσπαθώ να προστατευτώ από το κρύο. Τα πόδια μου επιπλέουν στην θάλασσα της αξιοπρέπειας αλλά μου είναι αδύνατο να βουτήξω ολόκληρο το σώμα. Τα χέρια μου βυθίζονται αργά και απολαυστικά στην πηχτή λάβα. Καίω όσα άγγιξα και όσα θα αγγίξω. Σε περιμένω.
Μπροστά στα μάτια μου στέκεται ένας πινάκας ενός σπουδαίου ζωγράφου. Τον θαυμάζω, μέχρι να καταλάβω ότι δεν είναι ο αυθεντικός. Μου είναι δύσκολο να συνεχίσω το έργο που άφησα γιατί με πρόλαβες με τις πιο μαγευτικά ατάλαντες λέξεις… έχουν κολλήσει στο μυαλό μου, έχουν κατασκευάσει τις πιο λειτουργικές αραχνοφωλιές.  Ψάχνουν για το επόμενο θύμα, περιμένουν, όπως κι εγώ, να λυτρωθούν από την απραγία. Η δύναμη δεν κρύβεται μέσα μου , όπως πίστευα, απλά δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει καν λόγος να την χρησιμοποιήσω, γιατί γύρω μου είναι όλοι καλικάτζαροι, ύπουλοι, χασκογελούν και κλέβουν. Είμαι έτοιμος.

Θα στρώσω τα πιο ζεστά και πολύχρωμα χαλιά, θα κρεμάσω στους τοίχους τους πιο δημιουργικούς πινάκες, για να κρύψω την ασχήμια της σπηλιάς.  Ο κόσμος μου, είναι το πάρτι απόφοιτων ενός τρελοκομείου. .σύντομα θα μας γυρίσουν ταινία και θα είμαστε μάλλον το πιο αποτυχημένο θρίλερ όλων των εποχών. Το ράδιο παραμένει, όπως πάντα, ανοιχτό και μεταδίδει το ίδιο πρόγραμμα… το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά… πφ, το βαρέθηκα, με βαρέθηκα. Ερχεσαι;

Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα χέρια, πλέον, οργώνουν τη γη… επιθυμούν την καλλιέργεια του χώματος/σώματος, των λουλουδιών, των καρπών. Να νιώσουν όλα πάλι τη ζωή, την αναπνοή.  Μόνο που με κάθε αναπνοή  αποκτώ και περισσότερη επίγνωση… τα χέρια σταματούν να οργώνουν τη γη. Αντίθετα, οργιάζουν ελευθέρα μαζί της, πετώντας όλους τους καρπούς μακριά από το περιορισμένο χώρο της σπηλιάς. Είναι γελοίο να προσποιούμαι ότι ανήκω σ’αυτή τη σπηλιά, κι όμως προσπαθώ. Ίσως έτσι ξεγελάσω τους συγκάτοικους μου, τις κατσαρίδες, τα ποντίκια, τις νυχτερίδες και τις αράχνες. Να μην ξεχάσω και την αρκούδα..αλλά ντάξει αυτή είναι σε χειμερία νάρκη προς το παρόν. Δεν πρέπει να φανερώσω την αηδία που χορεύει μέσα μου κάθε φορά που τους βλέπω..Εγώ εδώ, να σε περιμένω.

Γίνομαι, λοιπόν, ψεύτης, γίνομαι ψάρι που φοβάται το νερό, γίνομαι πουλί που τρομάζει να πετάξει, γίνομαι άνθρωπος που ζει χωρίς να γνωρίζει. Ίσως να βυθιστώ στη πανέμορφη γαληνή της άγνοιας, ίσως να συμμαχήσω με την ημιμάθεια και όχι με την γνώση. Η γνώση σπέρνει τρόμο, είναι αρκετά δυνατή ώστε να με στείλει στο διάολο,  να με αφήσει νεκρό δίπλα σε σαπισμένους καρπούς και δηλητηριώδη μανιτάρια…Βιάσου!

Να έρθουν άλλα χέρια, να με οργώσουν και να με φτιάξουν από την αρχή. Να μου δωρίσουν φτερά ή να μου μεταφέρουν την απλότητα του νου. Και αν δεν θελήσουν να με οργώσουν καλύτερα να με αφήσουν να σαπίσω… να κυλιστώ με το αίμα μου σε άλλες φλέβες..μέσα σε σώματα ζεστά που δεν φοβούνται να παρατηρούν . Και αν δεν καταφέρω τίποτα, τότε να γίνω κόκκινο κρασί να μεθώ τις φλέβες των αγαπημένων μου και να αναγουλιάζω τα στομάχια των δυνατών. Σε μυρίζω, πλησιάζεις.

Από πού έρχεσαι με τόση δύναμη και με ξεσηκώνεις ; Πες μου κι΄έμενα… πάρε με μαζί σου..Λουλούδι της φωτιάς, Φλογέρα του μάγου..κάθισε μαζί μου και γίνε η παρέα μου. Δεν σου αρέσει η σπηλιά;

Ο ήλιος βυθίζεται… μου αφήνει μια γλυκιά ζαλάδα, σα μαστούρα. Το φως θαμπώνει σιγά σιγά και το σκοτάδι που εξαπλώνεται στην αραχνοφωλιά, χαρίζει κρύο. Το αύριο πλησιάζει, και ίσως να μην είναι αργά.  Τα χείλια μου χαϊδεύουν τη φλογέρα… η νέα μέρα έρχεται παρέα με την μελώδια της, και εσύ, μαζί της, περπατάς το μονοπάτι μου.

Γειά χαρά, με λένε Γιωργο (γεΟΡΓΙΟς) και όλα γυρίζουν…

Εσένα ποιό ειναι το ονομά σου;

6 thoughts on “Η αραχνοφωλιά

    1. such a peculiar , and curious little creature you are! according to the writing below the photo, if you stick your head inside that tree trunk, you ll find me and my roommates..spiders, bats, mice and a bear…but there is also a wizard at some point ..

      Liked by 1 person

      1. I’m on my mobile and didn’t bother to use Google Translate. I was captivated by the tree. Now I know what’s inside. Ahaha there’s a bear inside 😵

        Like

      2. please don’t bother to use google translate for greek..waste of time really. That tree is very close to my father’s house, in a village close to Meteora region. I love all the trees up there! the bear is hibernating though..

        Liked by 1 person

Leave a comment

